Descopera tenul perfect
Descoperă tenul perfect Recomadă
Regulament oficial al campaniei My perfect match

 CAMPANIE HYDRABIO PERFECTEUR SPF30

MY PERFECT MATCH

REGULAMENT OFICIAL

Secţiunea 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI, ALTE PRECIZĂRI PRELIMINARE:

(1) Organizatorul campaniei este compania Laboratoire Bioderma România S.R.L., cu sediul în Str. Polonă, nr. 68-72, Polonă 68 Business Center, etaj 1, sector 1, Bucureşti, România, înregistrată la A.N.S.P.D.C.P. ca Operator de date cu caracter personal sub numărul 16015.

(2) Această campanie se derulează prin intermediul agenţiei de publicitate The Silver Cat Studio S.R.L., înregistrată la Registrul Comerţului nr. J40/13/2015, cu sediul în Drm. Valea Danului, nr. 40, et.3, ap. 43, Sector 6, Bucureşti, România, în calitate de Administrator al paginii.

(3) Acest regulament oficial - numit în continuare “Regulamentul”- este întocmit şi este făcut public conform legislaţiei aplicabile în România. Decizia de derulare a campaniei conform regulilor din prezentul Regulament este finală şi obligatorie pentru toţi Participanţii.

(4) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica acest Regulament, respectând condiţiile legale şi făcând publicitatea necesară în legătură cu o asemenea potenţială modificare. Modificarea îşi produce efectele de la data publicării informaţiilor care o anunţă pe pagina BIODERMA de pe Facebook.

(5) Regulamentul este disponibil în mod gratuit pentru orice solicitant pe toată perioada de desfăşurare a campaniei pe pagina BIODERMA de pe Facebook, în aplicaţia de My perfect match, dar şi prinsolicitare scrisă trimisă pe email la office@silvercat.ro, prin mesaj privat pe pagină sau prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire, trimisă pe adresa Organizatorului, cu menţiunea: “Pentru CAMPANIA HYDRABIO PERFECTEUR SPF30, My perfect match.”

(6) Potrivit liberei decizii a Organizatorului, campania poate fi mediatizatăîn scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare şi/sau cu rol informativ. Informaţiile pe care astfel de materiale le pot conţine vor fi interpretate conform prevederilor prezentului Regulament.

(7) Participarea la prezenta campanie nu presupune nicio taxă de participare sau vreun alt aport în bani; aceasta se face în mod gratuit pentru toţi participanţii ce îndeplinesc regulile de participare, pe toată durata campaniei.

 

Secţiunea 2. TERITORIUL, LOGISTICA ŞI DURATA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI:     

(1) Campania este organizată şi derulată în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi se va desfăşura timp de 24 de zile, în perioada 08.03.2016 – 31.03.2016.

(2) Toate premiile acordate în cadrul acestei campanii trebuie revendicate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, în caz contrar nu mai sunt datorate de către Organizator.

(3) Campania va fi disponibilă pe pagina oficială Bioderma pe platforma de socializare Facebook, în aplicaţia dedicată campaniei, semnalizată ca atare pe pagină (tab dedicat).

(4) Campania este organizată exclusiv pe teritoriul României.

 

Secţiunea 3. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CAMPANIE:     

(1) Campania se adresează tuturor persoanelor fizice care au împlinit vârsta de 18 ani până la data de 08.03.2016, cetăţeni rezidenţi în România, care acceptă şi respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumite în continuare “Participanţii”).

(2) Nu pot participa la această campanie angajaţii societăţii Laboratoire Bioderma România şi ai agenţiei implicate în această campanie promoţională, precum şi membrii familiilor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie).

(3) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a înlătura orice tentativă de fraudă prin restricţionarea accesului de participare la această campanie persoanelor care încearcă să fraudeze. Orice persoană care încearcă să fraudeze va fi descalificată şi va pierde dreptul de a participa la campanie.

(4) Se înţelege prin tentativă de fraudă inclusiv crearea de conturi multiple pe Facebook şi înscrierea acestora în campanie.

(5) Participarea la această campanie presupune cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.  

 

Secţiunea 4. DESCRIEREA ŞI MECANISMUL DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI:    

(1) Campania se desfăşoară prin intermediul paginii oficiale de Facebook Bioderma, în aplicaţia de campanie “My perfect match”, aplicaţie securizată.

(2) Înscrierile în campanie se vor face în perioada: 08.03.2016, ora 12.00 – 31.03.2016, ora 16.00, în toate cele 24 de zile din această perioadă.

(3) Pentru a se înscrie în campanie, participanţii trebuie să respecte condiţiile de participare aşa cum sunt detaliate mai jos.

a. Să deţină un cont valid pe Facebook şi să fie deja sau să devină prin intermediul acestei campanii fani ai paginii BIODERMA pe Facebook.

b. Să acceseze aplicaţia “My perfect match” şi să completeze cu informaţii în mod corect şi complet câmpurile formularului de înscriere la crearea contului în aplicaţie. Orice altă înscriere pe pagină, prin mesaj privat ori sub altă formă nu va fi luată în considerare.

c. Să răspundă întrebărilor din aplicaţie, conform temei campaniei. Astfel, pentru fiecare participare zilnică validă acesta va primi 1 punct în contul creat în aplicaţie.

d. Să adune minim 10 puncte pentru a participa la extragerea finală, pentru marile premii, extragere organizată la finalul campaniei.

(4)După completarea formularului de Campanie şi scrierea răspunsurilor pentru cele 2 întrebări zilnice, participantul va primi mesaj automat pentru înscrierea sa în campanie, iar punctul va fi adăugat în cont, la profilul său de participare.

(5) Un participant se va putea înscrie de mai multe ori pe perioada campaniei, dar poate să se înscrie doar o dată pe zi. Fiecare înscriere nouă fiind limitată la un interval de 24 de ore, limitarea va fi făcută în mod automat de către sistem.

 

Secţiunea 5. DESEMNAREA, ANUNȚAREA ŞI VALIDAREA CÂȘTIGĂTORILOR:

 (1) Desemnarea câştigătorilor se va face în 2 moduri, fiecare mod fiind asociat unuia dintre tipurile premiilor oferite în prezenta campanie.

 a. Premiile zilnice, în număr de 72 (şaptezeci şi două), vor fi oferite pe baza unui algoritm aleatoriu electronic securizat, de tipul tragere la sorţi, câte 3 (trei) premii în fiecare zi, pe toată perioada campaniei.

După înscrierea datelor complete şi corecte în formularul de campanie, la crearea contului în aplicaţie, participantul va avea acces la cele 2 întrebări zilnice pentru care trebui să completeze răspunsurile sale, conform temei campaniei. Iar după completare, va primi mesaj automat pentru înscrierea sa în tragerea la sorţi pentru premiile acelei zile, dar va aduna în cont şi un punct pentru a putea participa ulterior, dacă întruneşte toate condiţiile, la extragerea pentru marile premii.

b. Marile premii, în număr de 3 (trei), vor fi oferite printr-un algoritm aleatoriu electronic securizat, de tipul tragere la sorţi, în ultima zi de campanie. Extragerea va fi efectuată exclusiv din lista tuturor participanţilor valabil înscrişi pe perioada campaniei, care au cumulat minim 10 puncte (adică minim 10 înscrieri zilnice). Se califică pentru această extragere şi participanţii care au câştigat un premiu zilnic, dacă întrunesc toate celelalte condiţii.

(2) Numele câştigătorilor premiilor zilnice vor fi publicate în aplicaţie, în pagina “Câştigătoare”, pe toată durata campaniei. Publicarea acestor nume se va face zilnic pentru ziua anterioară de campanie. Prima zi în care se va publica lista va fi 09.03.2016, iar ultima zi va fi 31.03.2016, când vor fi făcute 2 afişări. Prima afişare va fi în cursul dimineţii pentru participările din data de 30.03.2016, iar cea de-a doua va fi făcută după ora 16.00, pentru participările din data de 31.03.2016, după ce se va închide şi ultima zi de concurs, chiar înainte de organizarea extragerii pentru marile premii.

(3) Câştigătorii au un termen de maxim 1 săptămână pentru a trimite datele necesare astfel încât să le fie validat câştigul. Termenul se calculează de la data afişării numelor în pagina “Câştigătoare” din aplicaţie.

(4) În cazul în care vreunul dintre câştigătorii premiilor zilnice nu va răspunde în termen de 1 săptămână de la data publicării numelui său trimiţând prin mesaj privat pe pagină sau pe email la office@silvercat.rotoate datele de identificare şi nici nu va răspunde la telefon (Administratorul paginii va încerca de 2 ori să îl contacteze telefonic la numărul înscris în formularul de înscriere), după expirarea termenului, vor fi anunţaţi pe pagina de Facebook participanţii care nu au fost validaţi, iar pentru respectivele premii vor fi extrase rezerve într-o extragere excepţională organizată în data de 07.04.2016.

(5) Extragerea pentru marile premii va fi organizatăîn data de 31.03.2016,după ora 16.00, aceasta va fi filmată, iar clipul extragerii va fi publicat împreună cu numele extrase. Pentru fiecare dintre cele 3 mari premii va fi extrasă şi câte o rezervă. 

 (6) În cazul în care vreunul dintre câştigătorii marilor premii nu va răspunde în termen de maxim o săptămână de la data publicării numelui său trimiţând prin mesaj privat sau pe email la office@silvercat.rotoate datele de identificare şi nici nu va răspunde la telefon (Administratorul paginii va încerca de 2 ori să îl contacteze telefonic, la numărul înscris în formularul de înscriere), după expirarea termenului, se va trece la validarea rezervei extrase pentru respectivul premiu.

(7) La fel se va proceda şi în cazul în care participantul nu poate fi validat pentru că nu întruneşte condiţiile de participare la campanie conform prezentului regulament oficial.

(8) În situaţia în care nu se va ajunge la validarea rezervelor deoarece câştigătorii extraşi vor fi validaţi, rezervele nu au dreptul să solicite vreun premiu sau vreo compensare de vreun fel.

(9) Dacă nu rămân premii zilnice nealocate pentru că sunt validaţi toţi câştigătorii extraşi, nu va mai fi organizată tragerea la sorţi excepţională din data de 07.04.2016.

(10)Pentru validarea premiilor, participanţii trebuie să trimită prin mesaj privat pe pagină sau pe email la office@silvercat.roconfirmarea datelor de identificare înscrise în campanie: nume, prenume, adresă completă de domiciliu sau adresa pentru expedierea premiului şi numărul de telefon.

(11)Expedierea premiilor se va face de către Organizator până la data de 31.05.2016, inclusiv. Costul expedierii cade în sarcina acestuia integral.

(12) Persoanele care nu trimit datele solicitate în termenul specificat în regulament pentru a fi validate sau cele care nu pot fi validate pentru că nu îndeplinesc condiţiile prezentului regulament pierd premiul şi nu pot solicita compensarea acestuia sub nicio formă.

(13) În cazul în care, în urma verificărilor desfăşurate de către Organizator sau de către Administratorul paginii, rezultă că procesul de participare a fost fraudat sau a existat o încercare de fraudare a acestuia (Participanții s-au înscris în Campanie cu mai multe conturi de Facebook sau cei care s-au înscris sunt firme/organizații/branduri, etc.), Organizatorul îşi rezervă dreptul de a retrage Participanţilor premiul obţinut ca rezultat al activităţii lor şi/sau să restricţioneze participarea la Campanie până la încheierea acesteia.

(14) În cazul în care, în urma verificărilor desfăşurate de către Organizator sau de către Administratorul paginii în procesul de validare a premiilor, rezultă că procesul de participare a fost fraudat: participantul a oferit alte date decât cele personale, numărul de telefon şi/sau adresa de email înscrise în Campanie aparţin unui alt Participant, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a retrage premiul obţinut ca rezultat al activităţii realizate.   

(15) Pagina “Câştigătoare” din aplicaţia de campanie va fi actualizată de Administratorul paginii pe măsură ce vor fi validaţi câştigătorii sau rezervele extrase. Ultima actualizare va fi făcută în data de 07.04.2016, aceasta va conţine listă finală şi definitivă a câştigătorilor validaţi.

 

Secţiunea 6:REGULI DE PARTICIPARE LA CAMPANIE:      

(1) Nu se vor lua în considerare şi nu se vor califica în campanie acei participanţi care nu respectă regulamentul oficial şi regulile de înscriere în campanie.

(2) Nu se vor lua în considerare acele date trimise de participanţi care au conţinut obscen, defăimător, ameninţător, pornografic, de hărţuire sau care încalcă vreo lege, iar participanţii vor fi descalificaţi.

(3) Nu se vor lua în considerare acele acţiuni care nu se încadrează în condiţiile prevăzute în prezentul regulament.

(4) Materialele postate de participanţi pe pagina BIODERMA,în campanie şi în afara campaniei, NU trebuie să conţină: poze/informaţii ale altor produse decât cele din portofoliul BIODERMA; arme, alcool, nuditate, jocuri de noroc, ţigări, poze de pe Internet, poze ale căror drepturi de autor aparţin altor persoane.

 

Secţiunea 7. PREMIILE:        

(1) În cadrul acestei campanii vor fi oferite75 de premii, după cum urmează:

a. Premii ZILNICE: 72 de Kit-uri Hydrabio -fiecare kit este format din 2 produse: Hydrabio Perfecteur SPF30 şi Hydrabio H2O 100ml.Premiile zilnice vor fi oferite pe toată perioada campaniei, câte 3 premii pe zi.

b. MARILE premii: 3 kit-uricu produse Bioderma pentru tot anul 2016. Kit-urile conţin 9 produse, după cum urmează: Hydrabio Perfecteur SPF30, Hydrabio H2O 100ml (varianta travel size),Hydrabio H2O 500ml (flacon economic),Hydrabio Ser 40ml, Atoderm Cremă Parfumată 500ml, Atoderm Cremă de mâini şi unghii 50ml, Atoderm Ulei de duş 100ml, Photoderm BRONZ SPF30 200ml, Photoderm Autobronzant 150ml.Acestea vor fi oferite la finalul campaniei, prin tragere la sorţi.

(2) Valoarea totală brută estimată a premiilor este de 8994RON.

 

 

Categorie

 

 

Detalii premiu

Valoarea

Comercială -

RON cu TVA inclusă/premiu

Valoarea

impozitului

aferent

premiului

acordat

 

Numărul total de premii

Valoarea totală brută

a premiilor

oferite (RON)

Premii zilnice

Kit-uri Hydrabio (set format din 2 produse): Hydrabio Perfecteur SPF30 şi Hydrabio H2O 100ml

Kit-uri Hydrabio = 102RON/kit

 

 

/

 

72

 

7.344

Marile premii

Produse Bioderma pentru tot anul 2016 (set format din 9 produse):Hydrabio Perfecteur SPF30, Hydrabio H2O 100ml (varianta travel size), Hydrabio H2O 500ml (flacon economic), Hydrabio Ser 40ml, Atoderm Cremă Parfumată 500ml, Atoderm Cremă de mâini şi unghii 50ml, Atoderm Ulei de duş 100ml, Photoderm BRONZ SPF30 200ml şi Photoderm Autobronzant 150ml

 

Kit-urile de produse Bioderma pentru tot anul2016 = 550 RON/kit

 

 

 

/

 

 

 

3

 

 

 

1650

TOTAL

75

8994

 

(3) Pe durata campaniei, fiecare participant are dreptul să poată câştiga un singur premiu zilnic şi/sau un mare premiu. Regula se aplică, prin analogie, şi pentru persoanele care au aceeaşi adresă sau sunt membrii aceleiaşi familii.

(4) Expedierea premiilor către câştigătorii validaţi se va face prin curier rapid exclusiv pe teritoriul României.

(5) Câştigătorii premiilor oferite în cadrul acestui campanie NU au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiilor sau de a le schimba cu alte bunuri şi nici să solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor sau să le cedeze altor persoane.

(6) Premiile neacordate vor rămâne în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.

(7) Produsele individuale oferite în prezenta campanie nu depăşesc suma de 600 de RON/ bucată. Acestea nu sunt subiect de impozit pe venit. 

 

Secţiunea 8. ÎNCETAREA ÎNAINTE DE TERMEN A CAMPANIEI:   

(1) Campania poate înceta înainte de termen numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului de a continua Campania.

(2) Situaţiilor avute în vedere în Secţiunea 8 le sunt asimilate şi actele de putere publică ale unei instanţe competente sau ale altei autorităţi publice competente.

(3) În situaţiile avute în vedere în Secţiunea 8, Organizatorul nu are nicio obligaţie către Participanţi cu privire la returnarea unei sume băneşti sau plata unei sume băneşti cu titlu de despăgubire sau altele asemenea. Eventuala încetare înainte de termen a campaniei urmează a fi adusă la cunoştinţa publică în modalităţile prevăzute în prezentul Regulament. 

 

Secţiunea 9. LITIGIILE ŞI LEGEA APLICABILĂ:

(1) Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţi se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această cale nu este posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente de la sediul Organizatorului.

(2) Organizatorul şi Administratorul paginii sunt îndreptăţiţi să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii sau imaginea Organizatorului. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau facilitat câştigarea de premii necuvenite, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. 

 

 Secţiunea 10. RESPONSABILITATE:

(1) Participarea la această campanie implică acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament.

(2) Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

a. corectitudinea datelor înregistrate de participanţi pe pagina de Facebook Bioderma;

b. situaţiile în care câştigătorii nu pot fi contactaţi la datele de contact înscrise pe pagina oficială de Facebook Bioderma;

c. eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon înscrise în Campanie;

d. eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către Participanţi în legătură cu acest Campanie.

e. imposibilitatea unui câştigător de a intra în posesia premiului câştigat;

f. întârzierile în livrarea/înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de firma de curierat etc;

g. reclamaţiile referitoare la premiul câştigat, ulterioare momentului semnării procesului verbal de predare-primire sau AWB-ului de la curier;

h. emailurile tardive sau transmise la altăadresăde email decât cea indicată, în cazul câştigătorilor, ceea ce va duce la imposibilitatea validării acestora;

(3) Organizatorul şi Administratorul paginii nu sunt responsabili pentru eventualele defecţiuni tehnice ce apar independent de voinţa acestora, defecţiuni care pot conduce la întreruperea funcţionării canalului de înscriere în campanie (platforma Facebook – pagina Bioderma). În eventualitatea unei astfel de întreruperi, înscrierile se vor relua după remedierea defecţiunilor.

(4) În eventualitatea unei dispute asupra validităţii unei înscrieri în cadrul acestui Campanie, decizia Organizatorului este definitivă.

(5) Laboratoire Bioderma România S.R.L. nu are nicio asociere cu Facebook. Acesta nu sponsorizează, administrează sau promovează în niciun fel produsele Laboratoire Bioderma România S.R.L. şi/sau prezenta Campanie. 

 

Secţiunea 11. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE:         

(1) Prin participarea la prezenta campanie participanţii confirmă cunoaşterea prevederilor Regulamentului şi îşi exprimă acordul în privinţa acestora şi cu privire la includerea datelor personale în baza de date a Laboratoire Bioderma România S.R.L., înregistrată la ANSPDCP ca Operator de date cu caracter personal sub numărul 16015, în scopul participării, validării câştigătorilor şi atribuirii premiilor campaniei.

(2) Participanţii îşi exprimă acordul ca informaţiile să fie folosite de Laboratoire Bioderma România S.R.L. în scopuri statistice, pentru acţiuni de marketing direct şi/saupromovare.

(3) Participanţilor la campanie le sunt garantate drepturile prevăzute de legea privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în special următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul la accesul datelor, dreptul la intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie.

(4) Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazului în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea, rectificarea, blocarea, actualizarea sau transformarea datelor personale în date anonime în conformitate cu prevederile legii. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către Organizator.

 

 Secţiunea 12. DISPOZIŢII FINALE:

(1) Câştigătorii sunt de acord ca numele, adresa şi imaginea lor să fie făcute publice şi folosite în scopuri publicitare în prezenta campanie, fără alte obligaţii sau plăţi din partea Organizatorului.

(2) Acordarea celor 3 mari premii poate fi un eveniment public; participarea la acest Campanie implică consimţământul câştigătorilor ca numele şi alte date personale să poată fi publicate şi utilizate ulterior de către Organizator în diverse materiale publicitare, în mod gratuit, neimplicând nicio recompensă de niciun fel din partea Organizatorului pentru publicarea şi utilizarea ulterioară a acestora, cât şi acceptul câştigătorilor cu privire la mediatizarea evenimentului, cu obligaţia de a nu aduce atingere prin declaraţiile şi faptele lor în niciun fel Organizatorului, sub sancţiunea plăţii de daune.

(3) Prezentul regulament reprezintă un set de condiţii minimale pe care participanţii la campanie trebuie să le îndeplinească pentru a fi consideraţi eligibili şi pentru a participa la prezenta campanie.

(4).Eventualele cazuri neprevăzute în prezentul Regulament se vor soluţiona prin decizii ale Organizatorului, acestea fiind obligatorii pentru participanţi.

(5) Orice corespondenţă purtată pe platforma electronică în cadrul campaniei şi care este de natură să încalce sau să fie contradictorie cu prevederile Regulamentului este considerată nulă şi neavenită.

(6) Eventualele contestaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe adresa Organizatorului sau pe email la office@silvercat.ropână la data la care acest regulament produce efecte. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nicio contestaţie.

(7) Contestaţiile trebuie să fie făcute în scris şi să fie însoţite de documente care să justifice acest demers, altfel Organizatorul le va respinge, fără vreo altă formalitate.

(8) După expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, aşa cum este precizat mai sus, Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nicio contestaţie, aceasta fiind considerată tardivă.

(9) Contestaţiile care respectă termenii şi condiţiile de mai sus vor primi un răspuns din partea Organizatorului în termen de 30 zile lucrătoare de la data trimiterii. Decizia Organizatorului va fi definitivă pentru contestatar.

 

Bucureşti                                                                                                              

Laboratoire Bioderma România S.R.L.

07.03.2016

This promotion is not sponsored, endorsed or administered by or associated with Facebook. You are providing your information to Laboratoire Bioderma Romania SRL, not to Facebook. The information you provide will only be used for contacting the winners and if you agree to email subscription for marketing purposes.